Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

ZMIANY DO REGULAMINU ORGANIZACYJNEGO URZĘDU GMINY1

Wyświetl stronę główną » Regulamin » ZMIANY DO REGULAMINU ORGANIZACYJNEGO URZĘDU GMINY1

Zarządzenie nr 7/2008
Wójta Gminy Kroczyce
z dnia 08 luty 2008 r.

 

w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Kroczyce
zatwierdzonego Zarządzeniem Wójta Gminy Kroczyce z dnia 17.07.2006 r.


    Na podstawie art. 33 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)

 

 

 

Zarządzam, co następuje:

 

 

 

§ 1.

W rozdziale III w § 7 ust. 1 niniejszego regulaminu pkt. 5 zastępuje się wyrazami:
-    „Referat ds. Zamówień Publicznych, Integracji Europejskiej, Informatyki i Promocji”
-    rozdział III § 7, ust. 1 pkt. 2 otrzymuje brzmienie: „Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych”

 

 

 

§ 2.

-    Rozdział III, § 7 ust. 2 pkt. V otrzymuje brzmienie: „Referat ds. Zamówień Publicznych, Integracji Europejskiej, Informatyki i Promocji”.
-    Kierownik referatu
-    Inspektor ds. Kultury, Zdrowia, Przeciwdziałania Alkoholizmowi i Promocji Gminy,
-    Inspektor ds. działalności gospodarczej, informacji i informatyki,
-    Stanowisko ds. przygotowania, koordynacji, pozyskiwania, wydatkowania i rozliczania środków pomocowych z funduszy Unii Europejskiej i innych źródeł.

 

 

 

 

§ 3.

 

 

W rozdziale III § 8 dopisuje się pkt. 5, który otrzymuje brzmienie: „Pracą referatu ds. Zamówień Publicznych, Integracji Europejskiej, Informatyki i Promocji” kieruje Kierownik referatu.

 

§ 4.

W § 8 ust. 3 skreśla się wyrazy: „Kultury, Oświaty i Zdrowia”.
W rozdziale III § 7 ust. 2 pkt. III skreśla się ppkt. 5

 

 

 

§ 5.

W § 23 w nazwie referatu skreśla się wyrazy: „Kultury, Oświaty i Zdrowia”.
W § 23 na str. 16 skreśla się wyrazy: „w zakresie kultury, oświaty, zdrowia, PA, promocji gminy” – pkt. od 87 do 112.

 

 

 

 

§ 6.

W § 24 skreśla się wyrazy: z zakresu działalności gospodarczej – pkt. od 83 do 90 oraz skreśla się wyrazy: w zakresie stanowiska ds. informacji i informatyki – Administrator Systemu – pkt od 91 do 102.

 

 

 

 

 

§ 7.

-    § 26 otrzymuje brzmienie: „Do zadań referatu ds. Zamówień Publicznych, Integracji Europejskiej, Informatyki i Promocji należy:
I. W zakresie zamówień publicznych i integracji europejskiej:
1.    Prowadzenie całości spraw wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych dotyczących Urzędu Gminy oraz w szczególnych przypadkach także innych jednostek organizacyjnych gminy.
2.    Sporządzanie wniosków o pozyskanie środków pomocowych z funduszy Unii Europejskiej i innych źródeł.
3.    Wypełnianie obowiązków wynikających z zawartych umów o dofinansowanie projektów z wyłączeniem obowiązków wykonywanych przez Inspektora nadzoru oraz Referat finansów.
4.    Organizowanie konkursów na dotacje dla organizacji pożytku publicznego.
5.    Koordynowanie zadań związanych z uczestnictwem Gminy w stowarzyszeniu „Perła Jury” (Leader+)
6.    Koordynowanie i nadzór nad przebiegiem realizacji inwestycji, a w szczególności nad:
-    terminami wynikającymi z umów
-    obowiązkami umownymi
-    przygotowanie, nadzór, koordynacja i rozliczanie ewentualnych umów dodatkowych w ramach kosztów ogólnych inwestycji (np. promocja, nadzór inwestorski).
7.    Pozyskiwanie, monitoring, sprawozdawczość innych dostępnych środków pozabudżetowych (np. MEN, konkurs przedsięwzięć odnowy wsi – Urząd Marszałkowski itp.)
8.    Pozyskiwanie, monitoring, sprawozdawczość środków WFOŚiGW w katowicach
9.    Działania związane z przygotowaniem inwestycji do realizacji tj. planowanie etapów, kosztów, nadzór nad przygotowaniem niezbędnej dokumentacji (np. kosztorysy, projektu, przedmiary itp.)

II. W zakresie działalności gospodarczej, informacji i informatyki:
1.    Ewidencjonowanie działalności gospodarczej.
2.    Wydawanie wpisów do ewidencji działalności gospodarczej.
3.    Wydawanie decyzji odmownych ewidencji działalności gospodarczej.
4.    Wydawanie decyzji o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej.
5.    Regularna korespondencja dotycząca ewidencji działalności gospodarczej.
6.    Sporządzanie sprawozdań półrocznych i rocznych z ilości dokonanych wpisów i wykreśleń z ewidencji działalności gospodarczej.
7.    Wydawanie zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym.
8.    Wydawanie wypisów z zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym.
9.    Współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi w zakresie czynności związanych z wprowadzaniem zmian dotyczących sprzętu komputerowego oraz prawidłowego działania systemów informatycznych.
10.    Koordynowanie inwestycji związanych ze sprzętem komputerowym, opieka i koordynowanie problemów eksploatacyjnych i serwisowych sprzętu komputerowego Urzędu.
11.    Administracja systemami informatycznymi Urzędu, z wyłączeniem systemów autorskich obsługiwanych poprzez firmy zewnętrzne współpracujących na podstawie umów z Urzędem.
12.    Monitorowanie wydajności systemów informatycznych, wnioskowanie o dokonanie niezbędnych inwestycji związanych z zakupem i modernizacją sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych.
13.    Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie usług informatycznych i internetowych dla Urzędu.
14.    Opieka nad serwisem www Urzędu Gminy Kroczyce.
15.    Opieka, obsługa i bieżąca aktualizacja informacji, które winny być zawarte w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kroczyce.
16.    Prowadzenie dokumentacji związanej z licencjonowaniem oprogramowania zakupionego dla Urzędu.
17.    Pomoc techniczna w zakresie komputeryzacji dla pracowników Urzędu.
18.    Współpraca z operatorami w sprawach telefonicznych i teleinformatycznych.
19.    Administracja bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych, zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych.
20.    Inne prace zlecone przez Wójta Gminy

III. W zakresie kultury, oświaty, zdrowia, PA i promocji gminy:
1.    Przygotowywanie i nadzorowanie przebiegu imprez kulturalnych, wydawanie decyzji w sprawie organizacji imprez masowych.
2.    Gospodarowanie funduszem kultury.
3.    Współpraca z instruktorami ko.
4.    Współdziałanie z organizacjami społecznymi w rozwoju KFSiT oraz udzielanie pomocy tym organizacjom w zakresie organizowania i rozwijania działalności.
5.    Sprawowanie nadzoru nad obiektami sportowymi, turystycznymi i kulturalnymi, koordynowanie ich wykorzystania oraz określania w przypadkach spornych zasad udostępniania tych obiektów.
6.    Koordynacja, nadzór i kontrola przygotowań i przebiegu sezonu turystycznego.
7.    Inicjowanie działań zmierzających do rozwoju społecznego, ruchu kulturowego, zapewnienie pomocy miejscowym twórcom ludowym, udzielanie pomocy w organizowaniu imprez artystycznych i kulturalnych, wystaw i innych imprez społeczno-kulturalnych.
8.    Organizacja prowadzenia kroniki gminy.
9.    Współpraca z Gminną Biblioteką Publiczną.
10.    Współpraca z KGW, stowarzyszeniami i związkami sportowymi oraz kulturalnymi.
11.    Organizowanie świąt i uroczystości gminnych.
12.    Prowadzenie rejestru instytucji upowszechniającej kulturę, dla których organem założycielskim jest gmina, prowadzenie spraw związanych z kategoryzacją i rejestracją obiektów turystycznych jak również agroturystycznych.
13.    Koordynowanie działalności organizacji i instytucji których celem jest ochrona zdrowia.
14.    Współdziałanie z gminnymi placówkami służby zdrowia na terenie gminy.
15.    Przeciwdziałanie alkoholizmowi.
16.    Załatwianie spraw związanych z czasem pracy placówek handlowych, usługowych i gastronomicznych.
17.    Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz naliczanie opłat z tym związanych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
18.    Określanie zgodności usytuowania miejsc sprzedaży napojów alkoholowych i warunków sprzedaży tych napojów zgodnie z zasadami określonymi w uchwale Rady Gminy.
19.    Realizacja Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
20.    Organizowanie i obsługa realizacji zadań przez gminną komisję rozwiązywania problemów alkoholowych.
21.    Prowadzenie spraw z zakresu profilaktyki i przeciwdziałania zjawiskom patologii społecznej.
22.    Pokrywanie kosztów przewozu osób podlegających przymusowej hospitalizacji lub izolacji i kosztów przejazdu do zakładu społecznej służby zdrowia osób podlegających przymusowemu leczeniu lub przymusowym badaniom stanu zdrowia.
23.    Przygotowywanie informacji, materiałów, opracowań i wydawanie materiałów promujących gminę.
24.    Współpraca w zakresie promocji z organizacjami społecznymi i gospodarczymi działającymi na terenie gminy.
25.    Działalność informacyjno-wydawnicza.
26.    Współpraca z mediami.

 

 

 

 

 

§ 8.

 

 

Zmienia się załącznik nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego zatwierdzonego Zarządzeniem nr 39/2007 z dnia 07.08.2007 r. określającym strukturę organizacyjną Urzędu Gminy.

 

§ 9.

Wykonanie Zarządzenia powierza się Z-cy Wójta.

 

 

 

§ 10.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2023-02-27

Edycja artykułu - Zbigniew Welon

2008-02-08

Dodanie załącznika/ załączników - Zbigniew Welon

2008-02-08

Dodanie artykułu - Zbigniew Welon

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www

 

Urząd Gminy Kroczyce
ul. Batal. Chłopskich 29
42-425 Kroczyce


tel. 34/ 3152150 do 5
fax 34/ 3152150 do 5
e-mail kroczyce@kroczyce.pl

 

 

Elektroniczna Skrzynka Podawcza
https://gwkroczyce.peup.pl/

EPUAP: /deo341w0ix/skrytkaesp

 

 

Aktualny nr konta bankowego
BS Szczekociny Filia Kroczyce
nr 96 8277 0002 0030 0000 4269 0001
 

 

 

 

 

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.

Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe: